Ny R1200GS

I teknikkategorin gäller att vi håller oss till trådämnet. Kommer det in OT kommer detta att raderas. Upprepad ohörsamhet med OT i denna delen av forum kan ge varning eller avstängning.
Kategoriregler
I teknikkategorin gäller att vi håller oss till trådämnet. Kommer det in OT kommer detta att raderas. Upprepad ohörsamhet med OT i denna delen av forum kan ge varning eller avstängning.

Ny R1200GS

Inläggav Gilbert » 2007-03-06/21:02

Det ska tydligen komma en ny R1200GS med tillnamnet "Explorer". Skillnaderna mot vanliga 1200 är adventurens vindskydd och näbb, och motorbåge och akrapovicdämpare som standard. Inga stora sensationer alltså.
Bild
Gilbert
 
Inlägg: 215
Blev medlem: 2006-04-26/18:04

Inläggav HMRHMR » 2007-03-06/22:14

Hmm - lite tråkigt fritt från nyheter. Mycket lik min 2004 års modell inkl tillbehör. Avgas, näbb och motorbåge ser likadana ut. Vindrute-schabrak modell guldvinge impar inte. Renodlade asfaltdäck är o-macho. (Jag har ett sprillans nytt sådant framdäck liggande sedan ett år eller så om någon vill köpa ett extrabilligt däck. Det satt på ett framhjul jag köpt)

En sak känner jag inte igen. Det sitter en plastbit under sadeln. Kanske är bilden från en USA-modell inkl kolkarnister?:confused:
HMR

Vill du bli lurad? Köp då en resa av Easton Golf!
Användarvisningsbild
HMRHMR
 
Inlägg: 2279
Blev medlem: 2000-05-04/01:00


Återgå till R boxermodeller

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst