Pakethållare R100 RT -81?

I teknikkategorin gäller att vi håller oss till trådämnet. Kommer det in OT kommer detta att raderas. Upprepad ohörsamhet med OT i denna delen av forum kan ge varning eller avstängning.
Kategoriregler
I teknikkategorin gäller att vi håller oss till trådämnet. Kommer det in OT kommer detta att raderas. Upprepad ohörsamhet med OT i denna delen av forum kan ge varning eller avstängning.

Pakethållare R100 RT -81?

Inläggav sport » 2007-03-08/11:51

Hej!

Undrar om någon kan hjälpa mig med info var jag kan få tag i en paket hållare till min R100 RT ifrån -81.

Jag har tittat på Motorworks, Motobins, Siebenrock's hemsidor men antingen finns det p-hållare som fäst i plast kåpan på sadeln (för svagt fäst i plasten för topbox) eller så finns det sådana som fästs i de befintliga "öronen" på orginalhållarna till sidoväskorna, men då är själva p-hållaren för small för sadeln till RT med plastkåpan på sadeln (funkar till /7 modell eller tidigare, annan sadel än RT).

Är det någon som vet var jag kan få tag i en p-hållare som västs i "öronen" på orginalhållarna till sidoväskorna, är tillräkligt bred för sadeln samt jag kan fästa en givi topbox platta på?

Tackar på förhand!

MVH
Jonas
sport
 
Inlägg: 1
Blev medlem: 2006-07-18/10:30

Inläggav Bengt Allevad » 2007-03-08/12:32

sport;8272 skrev:Hej!

Undrar om någon kan hjälpa mig med info var jag kan få tag i en paket hållare till min R100 RT ifrån -81.


Jag tittade och det finns som original, åtminstone i katalog. Verkligheten kanske är något annat.
Användarvisningsbild
Bengt Allevad
 
Inlägg: 1191
Blev medlem: 1996-01-03/01:00

Inläggav Asterix » 2007-03-08/19:29

Kolla med Ove Hedlund på Midland Stainless Import tel: 026-254307
ove@midland.se .Tror att han kan hjälpa Dej
Asterix
 
Inlägg: 138
Blev medlem: 2006-11-12/07:54


Återgå till R boxermodeller

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 1 gäst