Solblekta "knappar"

I teknikkategorin gäller att vi håller oss till trådämnet. Kommer det in OT kommer detta att raderas. Upprepad ohörsamhet med OT i denna delen av forum kan ge varning eller avstängning.
Kategoriregler
I teknikkategorin gäller att vi håller oss till trådämnet. Kommer det in OT kommer detta att raderas. Upprepad ohörsamhet med OT i denna delen av forum kan ge varning eller avstängning.

Solblekta "knappar"

Inläggav Håkan Persson » 2022-10-09/17:45

Texten på vänster och höger styrarmatur,alltså alla knapparna har blivit solblekta på min Bmw K1200S.
Finns det något sätt att åtgärda det ? förutom att byta ut alltihop. Nya "etiketter "?
Det är mycket möjligt att detta inlägg har hamnat i fel tråd. isf ber jag om ursäkt.
Håkan Persson
 
Inlägg: 3
Blev medlem: 2022-09-28/21:00

Re: Solblekta "knappar"

Inläggav Micce1980 » 2022-10-10/13:54

Håkan Persson skrev:Texten på vänster och höger styrarmatur,alltså alla knapparna har blivit solblekta på min Bmw K1200S.
Finns det något sätt att åtgärda det ? förutom att byta ut alltihop. Nya "etiketter "?
Det är mycket möjligt att detta inlägg har hamnat i fel tråd. isf ber jag om ursäkt.


Enligt min handlare finns knappar ej att köpa lösa till min 1200gsa -16 i alla fall. Har letat som en tok online och hört med mc-skrotar men inte hittat, inte ens "kopior" från Kina har jag lyckats hitta tyvärr utan det är då hela reglaget för sinnessjuka summor om man vill ha det nytt. Kör annars Concept vista från te.x. Bollnäs bilvård på all olackerad plast och det blir som nytt oftast, provade då på reglagen med och de förbättrades med säg 80% på min och kan leva med det :)
1200GSA 2016 "D15"
Användarvisningsbild
Micce1980
 
Inlägg: 211
Blev medlem: 2020-10-11/18:26
Ort: D15


Återgå till K radmotorer

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst