tjuvström på BMW R100 -82
Postat: 2019-06-01/12:24
Hej,
Jag har en R100 från -82 som efter ombyggnad drar ungefär 10,5 mikroampere även när tändningen är av. Jag har provat den "klassiska" felsökningen genom att ta bort säkringarna för att hitta källan till problemet men tyvärr så får jag samma utfall. Har även kopplat ur alla sladdar på kopplingsplinten, kopplat ur diodbryggan och ett antal fler saker men den fortsätter att dra. Det är heller inte tändningslåset som spökar för även det har jag testat att koppla ur. Någon som har fler idéer?
Tack
Erik
Jag har en R100 från -82 som efter ombyggnad drar ungefär 10,5 mikroampere även när tändningen är av. Jag har provat den "klassiska" felsökningen genom att ta bort säkringarna för att hitta källan till problemet men tyvärr så får jag samma utfall. Har även kopplat ur alla sladdar på kopplingsplinten, kopplat ur diodbryggan och ett antal fler saker men den fortsätter att dra. Det är heller inte tändningslåset som spökar för även det har jag testat att koppla ur. Någon som har fler idéer?
Tack
Erik