Pendla med Dnepr året runt?

I teknikkategorin gäller att vi håller oss till trådämnet. Kommer det in OT kommer detta att raderas. Upprepad ohörsamhet med OT i denna delen av forum kan ge varning eller avstängning.
Kategoriregler
I teknikkategorin gäller att vi håller oss till trådämnet. Kommer det in OT kommer detta att raderas. Upprepad ohörsamhet med OT i denna delen av forum kan ge varning eller avstängning.

Pendla med Dnepr året runt?

Inläggav Shropshre » 2020-09-06/08:01

Tjohej!

Köpte hus i går åt det lantliga stuket och har "galna" planer på att börja pendla med hoj. Då jag och sambon kommer pendla båda två så tänkte jag att istället för att köpa en skräpbil så kan man lägga pengarna på en skräphoj istället :tungan
Det är ingen längre sträcka jag kommer pendla och vägen är bred och fin och det går få bilar på den (gamla R40 intill Borås) Enkelresa ca 15min.

Har länge suktat efter en Dnepr typ MT16 med tvåhjulsdrift. Frågan är om dessa hojar är helt opålitliga eller om det är maskiner som tuffar och går? Någon som har erfarenheter? Jag har 4 månader innan inflytt och då måste jag ha löst pendlingsproblemet.
Den som gapar efter galen fågel ser inte skogen för alla ben...
Shropshre
 
Inlägg: 68
Blev medlem: 2019-06-26/07:51
Ort: Borås

Re: Pendla med Dnepr året runt?

Inläggav Håkan » 2020-09-06/16:36

Vill du komma fram till jobbet i ur och skur?
Vill du slippa problem?
:)
Lösningen är jätte enkel. :D
Köp en BMW med sidvagn och kör med. ;)
Varje dag...
mvh
Håkan Runfeldt
Lådö, straxt utanför Enköping
Ombud Classic sektionen
Användarvisningsbild
Håkan
 
Inlägg: 6641
Blev medlem: 1985-08-01/01:00
Ort: Lådö


Återgå till Ural, KTM och andra främlingar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst