Bilder fra tur i Telemark 18.-20. september 2020.

Bilder fra tur i Telemark 18.-20. september 2020.

Inläggav Odd Arne Kjørstad » 2020-10-12/14:38

Straand Hotel i Vrådal har startet med et årlig MC-träff. Det går i september. Tidligere år har det vært flere MC-leverandører som har kommet med MC'er for prøvekjøring. Denne delen ble det ikke noe av i år på grunn av Covid-19. Men treff ble det tross alt, og veldig vellykket i flott vær.

Dagens eier er 5. generasjon som driver hotellet og han og hans fru Katrine er begge motorsykkelentusiaster. Derfor legger de til rette for at motorsyklister skal trives på hotellet. De har utviklet et konsept som heter Hubriding. De har laget et antall ruter/MC-turer med Straand Hotell som utgangspunkt. Tanken deres er selvfølgelig at så mange som mulig skal bo på hotellet deres, men om man synes dette blir dyrt finnes stugor att hyra og camping i nærheten. Jeg fikk testet et par av rutene, (Rute 1 og 5, se: hubriding.no), denne helgen, og kan skrive under på at det er flott på MC i Telemark

Hubriding har kart og gpx-filer for nedlasting og kan finnes her: hubriding.no

(Jeg har ingen økonomiske interesser i dette eller i Straand Hotel, bare synes at det er så bra at jeg vil gjøre andre oppmerksomme på tilbudet. Før eller senere er pandemien over og Norge blir igjen tilgjengelig for alle som vil kjøre på tur).

Her er bilder fra turen: https://photos.app.goo.gl/QqGQ2oas8y7rRNQj9
Die, my dear? Why, that's the last thing I'll do! (Groucho Marx)
Användarvisningsbild
Odd Arne Kjørstad
 
Inlägg: 1571
Blev medlem: 2004-03-25/01:00
Ort: Årjäng

Re: Bilder fra tur i Telemark 18.-20. september 2020.

Inläggav Måns Ulveståhl » 2020-10-13/23:48

Härligt med modellflyg i större skala.
Usch vad avundsjuk jag blir.

//En instängd svensk
R1250RS
Användarvisningsbild
Måns Ulveståhl
 
Inlägg: 3746
Blev medlem: 2016-07-27/18:46
Ort: Stockholm/Malmö


Återgå till Resor o Reseberättelser

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst