BMW Motorrad Days 2015

Kategoriregler
Denna kategori är avsedd för dom som vill publicera researrangemang. Det går inte att svara på tråden utan i texten får trådskaparen ange hur man kontaktas.
Endast medlemmar kan använda denna funktion och den är avsedd för privat bruk. Klubben är inte ansvarig för dessa arrangemang.

BMW Motorrad Days 2015

Inläggav hpngs1000 » 2015-04-12/14:30

Hej!

Av inlägg i klubbens Forum framgår det att flera klubbmedlemmar kommer att resa till Garmisch Partenkirchen och BMW Motorrad Days i början på juli. Är det någon av er som är villig att göra en insats och arbeta i BMW Clubs European Federations, BCEF’s, monter?

BCEF, www.bcef.eu, omfattar bil- och mc-klubbarna i Sverige, Norge, Finland, Danmark, Island och de Brittiska öarna med sammanlagt 26.500 medlemmar. BCEF är den organisation som utfärdar rätten att använda BMW’s namn och logotyp, och därmed erkänner ingående klubbar som officiella BMW klubbar. BMW MC-Klubben Sverige är en av dessa officiellt godkända klubbar.

I samband med BMW Motorrad Days ges klubbar och organisationer möjlighet att visa upp sig via en monter i BMW Classic’s tält. Bl.a kommer BCEF’s systerorganisation BCE, amerikanska Riders Association och Italienska klubbar att vara representerade i tältet.

Jag letar alltså efter klubbmedlemmar som har lust och möjlighet att hjälpa till några timmar i BCEF’s monter. Eftersom allt arbete inom BCEF bedrivs ideellt utgår ingen ersättning, däremot har jag lyckats utverka ersättning för en måltid för den/de som är villiga att hjälpa till. Inte så mycket utan ska ses som ett tack för hjälpen!
Arbetet i montern är inte betungande, det består mest av att prata med intresserade besökare. Något av språken engelska och tyska är stor hjälp. Kan du andra europeiska språk är det givetvis en fördel.

BMW Motorrad Days pågår 3 – 5 juli och jag kommer själv att befinna mig i tältet från torsdag em fram till stängningsdags på söndag kväll. Tidvis kommer jag att ha andra uppgifter som gör att jag kan inte låsa upp min tid i montern. Dessa bemannas med början kl 10:00 och tyvärr känner jag i nuläget inte till när tältet stängs.

Så du/ni som har möjlighet och vill dra ett strå till stacken, kontakta mig via matz.rosenquist@hotmail.com eller 0704 – 495131.

Mvh
Matz Rosenquist
BMW Clubs International Council
Vice President, Motorcycles
Mr MR / HPNGS1000 / Matz Rosenquist
HPN,HP2 E,G/S P-D,GS Basic,HP(n),K1100RS
Användarvisningsbild
hpngs1000
 
Inlägg: 303
Blev medlem: 1987-01-01/01:00

Återgå till Resor - Arrangemang

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst