Var finns MC-service för BMW?

Denna kategori är till för MC-relaterade specifika frågor. Kategorin kommer att modereras hårt så att vi inte får trådar som far iväg långt från ämnet. Skriv här om du vill ha specifika svar på specifika frågor. Skriv inte här med allmänna spörsmål och framförallt inte med funderingar om tyska filosofers sexliv när tråden handlar om Iridiumtändstift. Ni fattar. Punkt.
Kategoriregler
Denna kategori är till för MC-relaterade specifika frågor. Kategorin kommer att modereras hårt så att vi inte får trådar som far iväg långt från ämnet. Skriv här om du vill ha specifika svar på specifika frågor. Skriv inte här med allmänna spörsmål och framförallt inte med funderingar om tyska filosofers sexliv när tråden handlar om Iridiumtändstift. Ni fattar. Punkt.

Var finns MC-service för BMW?

Inläggav Staffan Jackson » 2020-04-27/14:13

Jag bor i Nora och vill veta vilka serviceverkstäder som är BMW-auktoriserade i närheten. Känner redan till Carlbarks i Kumla, men finns det fler? Extra bra om du kan rekommendera den för god service.
Staffan Jackson
 
Inlägg: 31
Blev medlem: 2013-02-04/12:43

Re: Var finns MC-service för BMW?

Inläggav GSven » 2020-04-27/14:35

Staffan Jackson skrev:Jag bor i Nora och vill veta vilka serviceverkstäder som är BMW-auktoriserade i närheten...Extra bra om du kan rekommendera den för god service.

Enligt BMWs hemsida: https://www.bmw-motorrad.se/en/public-p ... cator.html
Är Avesta i närheten enligt dig? I så fall kan jag rekommendera Lundgrens enligt min erfarenhet.
Sven Erik
R 1250 GS -22
GSven
 
Inlägg: 251
Blev medlem: 2015-06-16/20:45

Re: Var finns MC-service för BMW?

Inläggav Bror Gårdelöf » 2020-04-27/14:46

Du skriver inte, om din hoj är gammal eller ny. Har den ett antal år på nacken, finns också Håkan här på Forum - och i Lådö, strax utanför Enköping. Eventuell vidare kontakt kan ni avgöra själva - bara att skicka honom ett PM.

Åt andra hållet har Du GMC i Karlstad.
Användarvisningsbild
Bror Gårdelöf
 
Inlägg: 17104
Blev medlem: 2007-11-29/01:00
Ort: Linköping


Återgå till Frågelådan

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst