Google maps problem !!

Denna kategori är till för MC-relaterade specifika frågor. Kategorin kommer att modereras hårt så att vi inte får trådar som far iväg långt från ämnet. Skriv här om du vill ha specifika svar på specifika frågor. Skriv inte här med allmänna spörsmål och framförallt inte med funderingar om tyska filosofers sexliv när tråden handlar om Iridiumtändstift. Ni fattar. Punkt.
Kategoriregler
Denna kategori är till för MC-relaterade specifika frågor. Kategorin kommer att modereras hårt så att vi inte får trådar som far iväg långt från ämnet. Skriv här om du vill ha specifika svar på specifika frågor. Skriv inte här med allmänna spörsmål och framförallt inte med funderingar om tyska filosofers sexliv när tråden handlar om Iridiumtändstift. Ni fattar. Punkt.

Google maps problem !!

Inläggav Haavee » 2021-11-16/20:45

Hoppas att någon mobilkunnig på forumet har lösning på detta. En del av de rutter jag körde i somras ligger fortfarande kvar i Google kartan, hur sjutton blir man av med dem?.
Jag hittar ingen egen app för just kartan så den måste väl ligga inne i själva Google appen ??
Bilagor
google maps11111.jpg
BMW 1200 GS 2018
Haavee
 
Inlägg: 329
Blev medlem: 2017-03-06/20:20
Ort: D8 Skaraborg.

Re: Google maps problem !!

Inläggav Fredrik Holmqwist » 2021-11-19/11:30

De ligger inte på Google Drive?
Kanske du sparat dom där....
//Fredrik Skåne
Utan BMW
Användarvisningsbild
Fredrik Holmqwist
 
Inlägg: 863
Blev medlem: 2008-02-22/08:53

Re: Google maps problem !!

Inläggav Haavee » 2021-11-19/13:37

Jag lyckades lösa det hela själv till slut, problemet började med att jag laddade ner färdiga rutter
från Tourenfahrer och dessa "fastnade" permanent i kartan vilket inte var meningen.
Om det finns nån mer som laddat ner något till kartan som ni vill bli av med så följer en
instruktion här hur ni tar bort det.

Gå in på intällningar / Appar och aviseringar / Appinformation / Leta upp appen Maps och töm allt som sparats i cacheminnet. ;)
BMW 1200 GS 2018
Haavee
 
Inlägg: 329
Blev medlem: 2017-03-06/20:20
Ort: D8 Skaraborg.


Återgå till Frågelådan

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst