Mina intryck, Dennis Johanssons, från min R1200gs -04

I teknikkategorin gäller att vi håller oss till trådämnet. Kommer det in OT kommer detta att raderas. Upprepad ohörsamhet med OT i denna delen av forum kan ge varning eller avstängning.
Kategoriregler
I teknikkategorin gäller att vi håller oss till trådämnet. Kommer det in OT kommer detta att raderas. Upprepad ohörsamhet med OT i denna delen av forum kan ge varning eller avstängning.

Re: Mina intryck, Dennis Johanssons, från min R1200gs -04

Inläggav BrooklynS » 2020-10-18/09:23

Håkan skrev:
BmwMats skrev:Oj, upptäckte nu att jag gjort dessa inlägg i "R boxermodeller" här på forumet... :o :shock:
Intentionen var att reflektera mina egna erfarenheter av hojar körda längre sträckor, såsom Dennis efterfrågade i trådens början, vilket var tanken, men jag får väl ta risken att bannas för tid och evighet av våra skarpögda moderatorer ;)

/BmwMats

Inte alls. En man som skriver med sådan sakkunskap som BmwMats är välkommen i alla sammanhang. :D



Absolut, så pass intressanta att de förtjänar en helt egen tråd i teknikforumet. :D

Men, tänk nu på att teknikdelen är allergisk mot Off Topic och utbredande kåserier.
R1200GSA-15
2xF800S-07
IBA #78874 - SMC instruktör+grus+guide
Användarvisningsbild
BrooklynS
 
Inlägg: 3704
Blev medlem: 2013-11-26/21:36
Ort: Luleå

Re: Mina intryck, Dennis Johanssons, från min R1200gs -04

Inläggav BmwMats » 2020-10-18/20:41

BrooklynS skrev:
Håkan skrev:
BmwMats skrev:Oj, upptäckte nu att jag gjort dessa inlägg i "R boxermodeller" här på forumet... :o :shock:
Intentionen var att reflektera mina egna erfarenheter av hojar körda längre sträckor, såsom Dennis efterfrågade i trådens början, vilket var tanken, men jag får väl ta risken att bannas för tid och evighet av våra skarpögda moderatorer ;)

/BmwMats

Inte alls. En man som skriver med sådan sakkunskap som BmwMats är välkommen i alla sammanhang. :D



Absolut, så pass intressanta att de förtjänar en helt egen tråd i teknikforumet. :D

Men, tänk nu på att teknikdelen är allergisk mot Off Topic och utbredande kåserier.


Aj aj Captain... Får väl skylla på att jag skrev det på morgontimmarna efter en lång natt på jobbet.
Tack för överseendet när jag råkade klampa i klaveret :oops: ;)
Jag tycker inte om fakta, dessa stör min argumentation...
Numera med GS
Användarvisningsbild
BmwMats
 
Inlägg: 6092
Blev medlem: 2015-05-22/17:55
Ort: P-län

Re: Mina intryck, Dennis Johanssons, från min R1200gs -04

Inläggav Dennis Johansson » 2021-11-15/17:38

Så är det snart vinter och min mc har nu gått 19.900mil.
Hinner det bli 20.000 innan jag parkerar för säsongen.
Klockan fortsatt på sommartid
IMG_20211115_162340.jpg
Asfalt och Grus, är lika kul bus R1200GS -04, Urban Cruiser -11, Florida
Användarvisningsbild
Dennis Johansson
 
Inlägg: 4762
Blev medlem: 2008-10-12/05:20

Föregående

Återgå till R boxermodeller

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst